Om een optimale dienstverlening aan ons groeiend aantal klanten te garanderen, implementeren we een nieuw, efficiënter portfolioreferentiesysteem. Hier vindt u de antwoorden op de vragen die u hierover heeft. Aarzel bij twijfel niet om contact op te nemen met uw Wealth Manager.
Uw Easyvest-portefeuillereferentie verandert van een 2-letterige + 4-cijferige nomenclatuur (bijvoorbeeld: FL1234) naar een 12-cijferige nomenclatuur (bijvoorbeeld: 123456789012). Deze wijziging hoeft u niet zelf aan te vragen: dit gebeurt automatisch.
Uw nieuwe portefeuillereferentie werd u per e-mail meegedeeld. U kunt het ook vinden door in te loggen op uw Easyvest mobiele of webapplicatie en in de e-mails en portefeuillestatusrapporten die aan het einde van de maand worden verzonden.
Gezien de aanzienlijke toename van het aantal klanten bereikten we de grenzen van de oude nomenclatuur. De nieuwe nomenclatuur maakt het mogelijk om gestructureerde communicatie (+++111/1111/11111+++) te integreren in betalingen in plaats van vrije communicatie. Dankzij gestructureerde communicatie verloopt de betalingsverwerking sneller en veiliger.
Voor elke betaling op uw Easyvest-portefeuille zult u voortaan gebruik moeten maken van gestructureerde communicatie met uw nieuwe portefeuillereferentie. Tijdens uw interacties met onze teams wordt u ook gevraagd om dit nieuwe portefeuillereferentie te vermelden.
Deze wijziging is onmiddellijk van kracht. Gebruik bij toekomstige betalingen graag gestructureerde communicatie en bewaar uw nieuwe portefeuillereferentie, zodat u deze snel en gemakkelijk kunt raadplegen.
Geen paniek: betalingen met de oude referentie worden uiteraard wel verwerkt, maar dan handmatig. De betaling wordt niet naar u teruggestort en uw geld wordt met een kleine extra vertraging op uw Easyvest-portefeuille toegevoegd. Indien van toepassing zullen wij u eraan herinneren om voor uw volgende betalingen gebruik te maken van gestructureerde communicatie met uw nieuwe portefeuillereferentie om de verwerking ervan te versnellen.
Bij voorkeur niet. Maar zoals eerder aangegeven heeft een onoplettendheid van uw kant geen gevolgen.
Gelieve de mededeling van de doorlopende opdracht aan te passen om uw nieuwe portefeuillereferentie in een gestructureerd formaat op te nemen. Deze handeling hoeft slechts één keer worden uitgevoerd.
Niets. De communicatie wordt automatisch aangepast.
Niets. De communicatie wordt automatisch aangepast.
Niets. De rente wordt nog steeds op uw gebruikelijke rekening gestort.
Neen. Alle vanaf nu geopende portefeuilles hebben een 12-cijferig referentie.
Neem contact op met uw Wealth Manager via e-mail of telefoon, of neem contact op met info@easyvest.be. Wij zullen u zo snel mogelijk antwoorden.
Laatst bijgewerkt op 21/03/2024